Currency
Acest document, publicat in format electronic la adresa: https://nordy.ro/pages/politica-de-retur , impreuna cu toate celelalte documente la care face referire reprezinta ceea ce vom denumi generic “Termeni si conditii” sau “Termenii”, adica regulile care vor reglementa situatia dintre noi, in calitate de Vanzator si tine, in calitate de Client care decizi sa achizitionezi un bun sau un serviciu de pe site-ul nostru.
Website-ul https://nordy.ro , denumit în continuare Site, este deținut și administrat de societatea NORDY ONLINE SRL, cu sediul în Sat Valea Adanca, Comuna Miroslava, Strada Parcului nr. 12, Județul Iasi, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J22/4234/2021, cod unic de înregistrare fiscală 45330831.
Ne puteti contacta prin urmatoarele metode:
Pe langa denumirea oficiala de mai sus, ne mai gasesti sub numele de brand “NORDY.RO” – in tot acest document vom face referire la noi sub denumirea de “Organizatia”, “Vanzatorul”, “Compania”, “NORDY”. Suntem o companie care ofera produse prin intermediul site-ului https://nordy.ro precum si prin toate profilele/paginile de media asociate acestui brand, incluzand, dar fara a se limita la Facebook, Instagram (in curand), iar la toate vom face referire la “Platforma”).
Accesarea Platformei implica acceptarea neconditionata a Termenilor si conditiilor pe care le vom detalia mai jos. In cazul in care nu vei accepta acesti Termeni, nu vom putea incheia un contract cu tine, adica nu vom putea sa iti livram produsele sau sa iti prestam serviciile pe care ni le soliciti, inclusiv sa raspundem la eventuale solicitari pe care le-ai putea avea
Tu esti o persoana care ajungi pe Platforma in cautarea unui Produs pe care noi ti l-am putea oferi. In acest moment esti un Utilizator al Site-ului. In momentul in care vei plasa o comanda la noi pe Site, iar noi vom incepe demersurile necesare pentru a o onora, vei deveni un Client, pentru ca vei intra intr-o relatie contractuala cu noi (prin intermediul unui contract care se incheie la distanta, adica prin mijloace electronice).
Pentru ca deja sunt foarte multe detalii si informatii de care trebuie sa tinem cont, am decis sa definim anumiti termeni pe care ii vom folosi in mod curent, pentru a facilita parcurgerea documentului.
Urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea intelesurile de mai jos, cu exceptia cazului in care se prevede expres altfel:
“Vanzatorul” inseamna NORDY ONLINE S.R.L., o societate cu raspundere limitata, asa cum ne-am identificat in prima parte a documentului
“Produse” inseamna orice bunuri (produse) sau servicii care sunt oferite Clientului in vederea achizitionarii, contra cost, prin intermediul Platformei.
“Client” inseamna persoana fizica ce acceseaza Platforma si plaseaza o Comanda pentru achizitionarea Produselor oferite spre vanzare de catre Vanzator. Prin Client se intelege si o persoana juridica care plaseaza o Comanda printr-o persoana fizica in numele acesteia.
“Comanda” inseamna o comanda plasata de Client prin intermediul Platformei prin care Clientul isi exprima angajamentul de a achizitiona unul sau mai multe Produse, in conditiile prevazute in prezentul document si/sau agreate cu Vanzator printr-un mijloc de comunicare la distanta.
“Cont” inseamna sectiunea din Platforma accesibila Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail si a unei parole, care permite Clientului transmiterea unei Comenzi si care contine informatii despre Client si istoricul Clientului in Platforma (e.g., Comenzi anterioare, facturi fiscale, garantii etc.).
“Contract” inseamna intelegerea consensuala la distanta intervenita intre Vanzator si Client, fara prezenta fizica simultana a acestora, cu privire la vanzarea, respectiv achizitionarea, unuia sau mai multor Produse de pe Platforma, prin lansarea unei Comenzi de catre Client si acceptarea ei de catre Vanzator, cu respectarea prevederilor legale si a termenilor si conditiilor pentru vanzarea online a serviciilor si produselor Vanzator. Ca regula, Contractul se incheie in limba romana.
“Perioada de returnare” inseamna perioada de 14 (paisprezece) zile calendaristice, asa cum este stipulata de legislatia in vigoare aplicabila drepturilor consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta cu profesionistii (sau orice alta perioada care poate deveni obligatorie conform legislatiei relevante din Romania), inauntrul careia Clientul are dreptul sa returneze Produsele Vanzatorului. Procedura de returnare si modul in care aceasta este valabila si se aplica este descrisa in prezentul document.
“Platforma” inseamna site-urile web detinute sau folosite de Vanzator, inclusiv paginile si profilele de pe retelele sociale, avand domeniul https://nordy.ro. De asemenea, Platforma este folosita pentru procesarea si administrarea Comenzilor in vederea livrarii Produselor si inregistrarea platilor aferente vanzarii acestora. In cazul in care exista si o Aplicatie, Platforma va include, acolo unde aplicabil, si aceasta componenta.
“Specificatii” inseamna orice detalii privind caracteristicile Produselor asa cum sunt precizate in descrierea disponibila pe ambalajul acestora si pe Platforma.
“Tranzactie” inseamna operatiunea de plata efectuata de catre Client, respectiv incasare de catre Vanzator, a unei sume de bani ca urmare a vanzarii de catre Vanzator, respectiv achizitionarii de catre Client, a unuia sau mai multor Produse.
(1) Daca esti persoana fizica, ai dreptul de a denunta unilateral Contractul pentru anumite Produse, in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice (“perioada de retragere”), fara invocarea unui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Nu vei fi nevoit sa justifici decizia de retragere si fara a suporta alte costuri in afara celor stabilite de lege.
(2) Perioada de retragere expira in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la:
(a) data incheierii Contractului, in cazul Contractelor ce au ca obiect prestari de servicii;
(b) ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a Produselor, sau:
(i) in cazul in care Clientul face o singura Comanda pentru Produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a ultimului Produs;
(ii) in cazul livrarii unui Produs care consta in mai multe loturi sau piese, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese;
(iii) in cazul Contractelor pentru livrarea periodica de Produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a primului Produs.
(3) Pentru exercitarea dreptului de retragere, trebuie sa ne informezi cu privire la decizia ta de retragere din Contract. In acest scop, este necesar sa trimiti solicitarea de retur la adresa de e-mail din sectiunea „Contact” din Platforma (contact@nordy.ro) sau sa ne apelezi telefonic la numarul disponibil pe Site, in care sa mentionezi:
(4) Exercitarea de catre Client a dreptului de retragere pune capat obligatiilor Clientului si Vanzatorului, dupa caz:
(a) de a executa Contractul;
(b) de a incheia un Contract, in cazul in care Clientul a efectuat o Comanda.
(5) Cu exceptia cazului in care Vanzatorul s-a oferit sa recupereze Produsele, Clientul returneaza Produsele sau le inmaneaza Vanzatorului sau unei persoane autorizate de aceasta sa receptioneze Produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat Vanzatorului decizia sa de a se retrage din Contract. Termenul este respectat daca Produsele sunt trimise de Client Vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
(6) Clientul suporta doar costurile directe legate de returnarea Produselor, cu exceptia cazului in care Vanzatorul accepta sa suporte acele costuri si informeaza despre asta Clientul.
(7) Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care este informat in legatura cu decizia Clientului de a se retrage din Contract.
(8) Rambursarea sumelor se efectueaza prin transfer bancar folosind informatiile furnizate de Client in momentul informarii cu privire la decizia de a se retrage din Contract. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea cu privire la corectitudinea informatiilor furnizate de Client si va efectua rambursarea in contul bancar, asa cum a fost comunicat de catre Client
(9) Vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care Clientul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Vanzator.
(10) Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data receptionarii Produselor care au facut obiectul Contractului sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis Produsele catre Vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
(11) Conform legislatiei in vigoare aplicabile contractelor incheiate la distanta, nu se asigura dreptul de retragere in cazul:
(a) contractelor de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
(b) furnizarii de Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar;
(c) furnizarii de Produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid;
(d) furnizarii de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client;
(e) furnizarii de Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
(f) contractelor in legatura cu care Clientul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Client sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
(g) Produselor/Serviciilor pentru care nu este posibila returnarea produselor conform legislatiei in vigoare (ie. bilete la evenimente, produse alimentare, produse cosmetice, licente digitale etc.).
(1) Daca produsul comandat prezinta defect din fabricatie sau te razgandesti si nu mai doresti produsul, atunci este necesar sa ne trimiti un email la adresa contact@nordy.ro sau sa ne apelezi telefonic la numarul 0747609163.
(2) Expediaza produsele fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data incheierii Contractului.
(3) Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit, in ambalajul original. Daca produsul/produsele comandate de pe site ajung la noi deteriorate, prezinta zgarieturi sau se constata la fata locului ca nu mai poate/pot fi folosit/folosite, ne rezervăm dreptul de a reține din suma achitată de client sumele aferente defectului constatat.